Müşteriler nezdinde farklılık yaratmak isteyen, onların görüş ve düşüncelerine önem veren, bu görüşleri mümkün olduğunca sürekli gelişme amacıyla kullanan Arex A.Ş.;
- Sürekli iyileştirme çalışmaları ve müşteri odaklı yaklaşımıyla kurum politikasına ve yasal mevzuata uygun,
- Çalışanların, sürekli eğitimler ile bireysel ve teknolojik gelişiminin sağlandığı,
- Ölçülebilir ve gerçekleştirilebilir hedefler doğrultusunda çalışmaların sağlandığı,
- Şikâyetlere şeffaflık, gizlilik ve objektiflik ilkesiyle yaklaşan ve şikâyetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirmeyen,
- Diğer Yönetim Sistemleri ile desteklenen,
- Yasal gerekliliklere, müşteri beklentilerine ve EYS şartlarına uyarak,
Müşteri memnuniyetini sağlamak.